Εκδήλωση Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

Με αφορμή την 19η Μαΐου η οποία έχει καθιερωθεί επίσημα από την Ελληνική Πολιτεία ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 προβολή σχετικού ιστορικού βίντεο.

Η δράση είχε ως στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σχετικά με τη Γενοκτονία που υπέστη ο Ελληνισμός του Πόντου στις αρχές του 20ού αιώνα, ένα ιστορικό γεγονός που σημάδεψε βαθιά τη συλλογική μνήμη του Ελληνισμού. Μέσα από την προβολή παρουσιάστηκαν ιστορικά στοιχεία και βασικά γεγονότα που οδήγησαν στον ξεριζωμό και τη γενοκτονία του ελληνισμού της περιοχής.

Μετά την προβολή ακολούθησε συζήτηση σχετικά με τη σημασία διατήρησης ιστορικής μνήμης και αλήθειας, σεβασμού στα ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και την επιτακτική ανάγκη για διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

εικόνα Viber 2026 05 08 14 14 00 542
εικόνα Viber 2026 05 08 14 14 00 566
εικόνα Viber 2026 05 08 14 13 55 540
εικόνα Viber 2026 05 08 14 14 00 515
Previous post ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Next post Συμμετοχή σε Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο